.

תן לי 16 שעות ואגלה לך את הדרך לפתרון הבעיה מספר 1 בעסק שלך

כנס "סופר מאסטרמיינד 2013" יוצא לדרך:  9-10 באוקטובר, 2013
בית ציוני אמריקה, תל-אביב

שמתי לי מטרה:

לפתור לך את הבעיה מספר 1 בעסק שלך.

רגע, אני רוצה לדייק: לא לפתור לך, אלא בעצם:  לפתור יחד איתך את הבעיה מספר 1 בעסק שלך.

שמתי לי גם פרק זמן:  יומיים

איך תוך יומיים בלבד אפשר לפתור את הבעיה הגדולה ביותר?

הנה מה שגיליתי לאחר שנים רבות של עבודה אינטנסיבית עם בעלי עסק, ושנים רבות של לימוד ומחקר של עולם ההצלחה העסקית, השיווק והמכירות:

מה שגיליתי הוא הדבר הכי לא-אינטואיטיבי שיש.

והוא זה:  שמה שנדרש בשביל לפתור בעיה עסקית אינו זמן.

מה שנדרש על מנת לפתור בעיה עסקית הוא שני דברים:  מיקוד ודיוק

הנה עוד טענה, שתיראה לך משונה אולי בהתחלה, אבל בכנס הקרוב שלי, סופר-מאסטרמיינד 2013, אדגים אותה שוב ושוב:

ביכולתי להגיע למיקוד ודיוק בבעיה שלך, תוך דקות ספורות, ולתת פתרון.

עשיתי זאת פעמים רבות, ואדגים כיצד על הבמה.

ולא רק אדגים כיצד - גם אגלה לך איך לעשות זאת - עבור העסק שלך, ועבור עסקים אחרים אם תרצה.

רבים מספרים לי, ששיחה של 10 עד 20 דקות איתי משנה עבורם את התמונה העסקית, מקצה לקצה.

ולרבים זה נראה כמו פלא, כמו קסם.

אחרי הכנס הקרוב, תבין את הקסם, ותבין שלמעשה אין קסם.  והסיבה היא שאסביר צעד אחר צעד בדיוק מה אני עושה, ואיך אני חושב על בעיות עסקיות.  כדי שגם הבעיה שלך תמצא פתרון, וכדי שתוכל לעשות זאת בעצמך, בלעדי, בעתיד.

ייקח לנו יומיים, יומיים בהם אציג לפניך, בבהירות עצומה, בצורה שכל אחד יכול להבין וליישם - את התובנות החדשות ביותר, וגם המתקדמות ביותר שלי.

ביומיים שנבלה יחד, אשתף אותך בסודות הגדולים ביותר שלי, שעד היום הביא לעשרות מיליוני שקלים של הכנסות חדשות אצלי ואצל הלקוחות שלי.  אלו יהיו יומיים מתקדמים, שמיועדים אך ורק לבעלי עסק שרוצים הישגים גדולים, ונחושים לפתור את הבעיה מספר 1 בעסק שלהם.

מיד אספר עוד מה כולל המפגש המיוחד שלנו.

אבל לפני, אני רוצה לטפל אחת ולתמיד באותה טעות מחשבה של רוב האנשים:  שצריך המון זמן על מנת להגיע לפתרון.  האמת היא הפוכה לגמרי:  פתרון מדויק לבעיה שלך לוקח מעט זמן.  מעט מאד.  בהנתן, שוב, אותם שני גורמים:  מיקוד ודיוק.

בעיה מורכבת?

צפה ב-6 השניות הבאות לדוגמה המושלמת למיקוד ודיוק

ב-1980, לפני 33 שנים, נחשפתי לראשונה לסוג של "משחק", שעתיד היה לשנות את חיי מקצה לקצה.

הייתי אז בן 13, ונפלה לידי הקוביה ההונגרית, הידועה גם בשם - "רוביקס קיוב".  בתחילת שנות השמונים היא יצאה לעולם, והפכה להיות אחת ההיסטריות הגדולות, הרבה לפני טטריס, הרבה לפני Angry Birds ועוד.

למעשה, היום "הקוביה" זוכה לסוג של תחיה מחדש.

אני רוצה לשתף אותך בסרטון של אלוף העולם בפתרון הקוביה ההונגרית, ואז להסביר על מה בעצם אנחנו מסתכלים.

אין לי שום כוונה שאתה תפתור את הקוביה, אפילו אין לי כוונה שהקוביה תעניין אותך, למרות שאם כן, יש לנו עוד דברים לדבר עליהם!

יש לי כוונה להציג לך את אחת התובנות החשובות ביותר לעסק שלך.

הבה נצפה, באלוף העולם, שפותר את הקוביה בכ-6 שניות (למעשה 5.66 שניות), ואז נמשיך:

מה קרה כאן?

איך ילד שכזה מסוגל תוך פחות מ-6 שניות לפתור בעית חשיבה, שרבים מעולם לא יפתרו כל חייהם?

ויותר מכך:  איך ילד זה מסוגל לפתור אותה כל פעם, כאשר בכל פעם היא מעורבבת אחרת, למעשה בכל פעם הבעיה שלפניו חדשה לגמרי.

ויותר מכך:  איך ילד זה מסוגל לעשות זאת כל פעם, בפחות מ-10 שניות?

אם אתה חושב שהסיבה היא שמדובר בילד שהוא יצור חריג, סוג של "עיוות שברא הטבע", עם יכולות שכליות שאין לאף אחד (בטח לא לך) - אתה עושה טעות חמורה.

הילד אינו חריג.

הילד מאומן.

ואם אסכם את שתי התכונות החשובות ביותר בפתרון אחת הבעיות אשר נחשבות מאד מורכבות על ידי רוב האנשים - הן אלו:

הילד ממוקד לחלוטין בתוצאה הסופית.  שהיא אותה קוביה שלמה.

והילד מדויק לחלוטין בדרך הפתרון.

בכל פעם שהוא פותר, הוא חוזר אל אותם שלבים בדיוק.  לא אמנה אותם כאן, ואולי בכנס אתן "תקציר" של השלבים לפתרון הקוביה.  אבל זה לא העיקר.  העיקר הוא שהעקרונות שהילד מיישם הם בדיוק אותם עקרונות, שוב ושוב ושוב, והוא תמיד מצליח להגיע לפתרון.

43,252,003,274,489,856,000 אפשרויות (43 מיליון טריליון).  פתרון אחד.  והוא תמיד מגיע אליו, בפחות מ-10 שניות.

ועוד דבר מהותי:  הילד לא מצא בעצמו את דרך הפתרון!  הפתרון קיים וזמין לכל אחד, וחיפוש היום בגוגל יציג לך אינספור אתרים ועמודים שמסבירים צעד אחר צעד איך לפתור את הקוביה.

הנוסחה שלי להיות "נערץ"

כשהייתי ילד בן 13, אז ב-1980, מצאתי את עצמי, עם הקוביה שלי, בסביבה לגמרי זרה:  שפה שאינני מכיר, לאור כך שהורי לקחו אותי לשנתיים לארה"ב, תרבות אחרת לגמרי, ויכולת מינימלית לתקשר עם אחרים.

אבל היתה לי את הקוביה.

ועוד לפני גוגל, היה לי גם את הפתרון!  לא מתקדם כמו שיש היום, אבל היה לי דף ובו כל השלבים הבסיסיים.

ואיזה אפקט חברתי!

היו ניגשים אלי ילדים בבית הספר, נותנים לי קוביות מעורבבות, ואני הייתי פותר (כ-3 דקות לקח לי אז!).  ואחרי הפתרון, פתאום הייתי "גיבור" בעיני אותם ילדים שלא היתה לי דרך להבין כלל, ושלא "ספרו אותי", כמו שאומרים.

פאסט-פורוורד... 16 שנים מאוחר יותר:  אני מקים עסק, סטארט-אפ... ותוך חמש וחצי שנים אני והשותפים שלי מביאים אותו למכירות של מעל 12 מיליון דולר!  וכמה שנים אחרי, למכירה בשווי עצום של מעל חצי מיליארד דולר!

מקרה?  ממש לא.

מיקוד במטרה.  דיוק בביצוע.  במקרה זה לא שלי בלבד, אלא גם של השותפים הנפלאים שהיו לי באותו עסק.

פאסט פורוורד... 14 שנים מאוחר יותר:  מביא אותנו להיום, עם העסק שלי היום - הרדוף ליווי עסקי.  והפעם, האפקט לדעתי דרמטי הרבה יותר.

כי כבר לא מדובר בהצלחה שלי.  מדובר בהצלחה של מאות עסקים שמדווחים על השינוי האדיר שחל אצלם - חלקם בגידול של אלפי שקלים, חלקם עשרות אלפי, חלקם מאות ואפילו מיליוני שקלים חדשים שנכנסים לעסק באופן קבוע.

מקרה?  ממש לא.

עסקים ממוקדים במטרה.

עסקים שמדייקים בביצוע.

רוצה להיות "נערץ" בעסק?  מול לקוחותיך?  מול חבריך, משפחתך והקולגות שלך?

הנה אותה נוסחה:

  1. קבל תמונה בהירה של המטרה שלך:  מה תרצה להשיג, ומה הבעיה מספר 1 שלך?

  2. הבן את השלבים לפתרון הבעיה:  וכאן לא מדובר על למצוא אותם בחיפוש בגוגל.  גוגל (לפחות כרגע) לא יעזור בגילוי השלבים.  אבל הם שם, וכוונתי להראות לך בדיוק מהם השלבים הנכונים לך, באותו תהליך מדהים שאני קורא לו "סופר-מאסטרמיינד".

  3. דייק בביצוע:  ואיך תעשה זאת?  הדרך המהירה ביותר שמצאתי נקראת "מודל".  כלומר - להראות לך דוגמה אחר דוגמה אחר דוגמה של עסקים שכבר פתרו את הבעיה - כדי שתדייק, ולא תנסה כל פעם "להמציא את הגלגל".

בכנס הקרוב, אני רוצה להביא אותך למצב בו אתה מסוגל לפתור את הבעיה מספר 1 בעסק שלך, ולהביא אותו בדיוק לתוצאות שאתה רוצה.

אבל לעומת הקוביה - העסק שלך הרבה יותר מעניין ומשמעותי.  נכון, יש אנשים שכמוני, מתלהבים מאותו משחק ילדותי של הקוביה ההונגרית... אבל אנחנו לא באמת מדברים על המשחק.

אנחנו מדברים על המשמעות האמיתית של פתרון "החידה העסקית":

הכנסות גדולות יותר

לקוחות טובים יותר

הנאה וסיפוק גדולים יותר

רווחים והון אישי

ותרומה, תרומה, תרומה לאחרים - מעל הכל!

אפילו אני, עם כל האהבה שלי לקוביה ההונגרית, נלהב הרבה יותר מדברים אלו - גם לעצמי, בעולם האישי שלי, וגם בשבילך, בעל עסק יקר!

לכן אני מזמין אותך לבלות איתי יומיים שלמים.

לכן אני מבקש ממך לתת בי אמון שלא אבזבז את זמנך, אלא אתייחס אליו במלא הרצינות וההערכה.  כי המטרה שלי היא שיומיים אלו יסמנו מפנה חד וקיצוני ביכולת שלך ליצור לעצמך חיים עסקיים יוצאי דופן!

כמה מילים לפני שנכנס לעצם העניין...

למעשה, היומיים שלנו יחד בנויים על מנת לצייד אותך בדיוק באותם מרכיבים מהותיים לפתרון "החידה העסקית" שלך:  בהירות לגבי המטרות שלך, זיהוי השלבים לפתרון, ואז:  דיוק עצום בביצוע.

תכף אסביר בדיוק איך זה עובד.

אבל קודם כל - שלושה דברים חשובים:

ראשית - מדובר בכנס מתקדם שלי.  בשנים האחרונות, הכנסים שלנו היו של כ-350 איש, פתוחים לקהל הרחב, ומכסים טווח גדול של נושאים עסקיים, בעיקר שיווקיים.

השנה החלטתי החלטה חשובה, והיא לקיים כנס מתקדם, שמכוון לעסקים שיש להם כבר בסיס, ומטרות מאד מאד גבוהות.

הראשונים שהוזמנו לכן, היו הלקוחות הוותיקים שלי, בוגרי התוכניות של "הרדוף ליווי עסקי".  נכון לכתיבת שורות אלה, כ-110 עסקים שריינו מקום בכנס.

החלטתי גם שהכנס יהיה קטן מהרגיל, ולהכניס לא יותר מ-200 איש.

למען האמת, אהיה גלוי - חשבתי שכל המקומות יתמלאו על ידי לקוחותי הוותיקים, אבל טעיתי.  מסיבות ששמורות כנראה אצלם - היו מספיק שבחרו לא לבוא.  חבל בשבילם!  מעולה בשבילך!  כי זה אומר שיש לי כמה עשרות של מקומות גם למי שעדיין לא היה אצלי בפעילות מתקדמת עד היום.

שנית - מדובר בהשקעה שלך.  לא השקעה גדולה, אבל גם לא מאה, מאתיים שקלים.  למטה יש עוד פרטים על גובה ההשקעה, אבל חשוב לי להסביר לפני שאתה רץ לראות "כמה זה עולה לי".

הלקוחות שלי שכבר נרשמו, אותם 110 פלוס מינוס, השקיעו אצלי עשרות אלפי שקלים בהדרכה עד היום (חלקם השקיעו עד היום קרוב ל-100,000 ש"ח!).

המחיר שהם קיבלו ממני להשתתפות בכנס היה סמלי.  חלקם אפילו הוזמנו ללא תשלום.

אני אומר זאת כדי להבהיר נקודה מהותית:  ישנו מחיר כניסה להיות בחדר עם 110 אנשים שכאלה, ולצורך העניין - איתי ליומיים שלמים בכנס מתקדם.

לכן, למי שעדיין לא היה איתי בתוכנית מתקדמת - זוהי ההזדמנות שלך.  אך היה מוכן להשקעה מצידך.  כאמור, לא השקעה גדולה, אך גם לא השקעה "טיפוסית".

אם אתה נרתע מלהשקיע מזמנך ומכספך בתהליך איתי, שמטרתו לשחרר אותך מאותה בעיה מספר 1, ולפתור איתך ועבורך את החידה העסקית הגדולה שלך - אם אינך מוכן להתחייב ולהשקיע, כנראה שזה המקום בו נפרד, עד ההזדמנות הבאה, או בכלל.

שלישית - אני מחוייב ב-100% להצלחה שלך, בלי "אותיות קטנות".  תהיה ההשקעה שלך אשר תהיה - אני מחוייב לתת לך את הטוב ביותר שלי, ולעקוף בהרבה את הציפיות שלך.

לכן, כמו בכל כנס שאני מקיים, אתה מוגן לגמרי.

ברור לי שיומיים מהזמן שלך הם משמעותיים.  חלק מהלקוחות שלי היו צריכים לדחות חופשות, חלק לדחות לקוחות, חלק להשיג סידור מיוחד לילדים, חלק מגיעים מרחוק, חלק מרחוק מאד.

ולחלק ההשקעה משמעותה עוד "הידוק חגורה" בעסק, או אפילו בבית.

אני לא מתייחס בקלות דעת לכזו רמה של מחוייבות.

ולכן:  כבר אומר לך שאני נותן לך יום שלם להתנסות.  חצי כנס, למעשה.  ואם תחליט לאחר יום שלם שלא עמדתי בכל מה שהבטחתי, ואפילו מעבר לכך - תאמר לי זאת או לצוות שלי, ותקבל החזר מלא, עד השקל האחרון.

העמד אותי במבחן.  ותן לעצמך את הסיכוי האמיתי לפריצה גדולה קדימה, בעזרתי!

ובכן:  מה באמת יהיה בכנס "סופר מאסטרמיינד 2013"?

זוכר את ה-"נוסחה" שלי מלפני כמה פסקאות?

הגיע הזמן להרחיב עליה.

נתחיל במטרות שלך:  איך באמת תגיע לאותה תמונה בהירה לחלוטין אליה אתה שואף?

כאן יש בלאגן עצום באופן החשיבה של רוב האנשים.

לרוב האנשים אין מושג קלוש אפילו היכן להתחיל.  והגרוע מכל - במקום להבין מה באמת הם רוצים, רוב האנשים רואים מישהו אחר, ומנסים להשיג את התוצאות שלו, בלי להבין שהתוצאות שלו טובות לו, ולא להם.

ועוד דבר שהמון עושים, ואין לי ספק שרבים ממי שקוראים דברים אלה, אולי אפילו אתה:

המון חושבים שהדרך לקבוע מטרות היא לחשוב עליהן.

המון חושבים שלשבת ולרשום "מה אני רוצה" זוהי הדרך.

סליחה על הבוטות:  לשבת ולרשום "מה אתה רוצה" הוא אחד התרגילים הגרועים ביותר שיש בקביעת תמונה בהירה ומדוייקת של לאן לשאוף.

הדרך הנכונה היא אחרת לגמרי - והנה אומר לך מהי:  הדרך היא ממש לתכנן, להבין את ההשלכות של התכנון, ורק אז לשאול - האם אני מוכן למשימה העומדת לפני?  האם אני רוצה את המשימה הכוללת?  ולא רק את התוצאה?

כדי להביא אותך לכזו רמה של הבנה, אני עומד לעשות כמה דברים, וביניהם:

איך מייצרים את מושג ה-"קונספט" בעסק:  איך בונים את הדבר הגדול שאתה מציע ללקוחותיך, הרבה לפני השיווק והמכירה, או כל טכניקה אחרת.

איך בונים אסטרטגיה לקונספט שלך:  הרוב כל כך עסוקים ב-"טקטיקות", באיך לבצע, בלי להבין כלל את התמונה הגדולה.  נעבור צעד אחר צעד על המשמעות של בניית אסטרטגיה אמיתית ויציבה לעסק שלך.

איך בונים אסטרטגיה תחרותית:  לרוב בעלי העסק, לצערי, אין אפילו מושג מי התחרות שלהם!  נבין באמת למה אתה נכנס עם העסק שלך - כי לפעמים באמת התחרות "קלה", ולפעמים בכלל לא.  אבל דבר אחד בטוח - המתחרים שלך כנראה לא יישבו יחד איתך באולם הכנס, ותצא עם אסטרטגיה אמיתית של איך לגבור על התחרות בטווח הקצר והארוך.

איך בונים הובלה עסקית:  מה נדרש ממך בשביל להוביל את השוק ואת הנישה שלך בתוך השוק, ומה נדרש כדי להיות הבחירה הטבעית של לקוחותיך, לא חד פעמית - אלא כל הזמן.  חשוב על כך - מדוע לקוח שלי, שהשקיע עשרות אלפי שקלים, ימשיך ויגיע לכנס שכזה?  התשובה היא שזה אינו מקרי, והבנת התמונה הבהירה והברורה שלך נעוצה בהבנה של מי אתה באמת עבור לקוחותיך.

וכמובן, לאחר כל זאת:  מהי המטרה הגדולה שלך?  ומהי הבעיה מספר 1 אותה אתה נחוש לפתור?

נמשיך:

נמשיך בזיהוי השלבים לפתרון:

ה-"קסם" ממשיך, כי כאן נכנס אותו אפקט "המאסטרמיינד".  ובכנס הזה אני קורא לו - "סופר-מאסטרמיינד".

ברגע שנבין מה המטרה, ומהי הבעיה המרכזית אותה אתה מנסה לפתור - נעמיד את שתי אלו במבחן, ואדגים כמה וכמה פעמים, על הבמה, את התהליך הממוקד שלי אשר מזקק את המטרות האמיתיות ואת השלבים הנחוצים להגיע לפתרון.

זהו השלב בו אקרא לעסקים לעלות, ונעשה עבודה משותפת על הבמה.

אבל לא אסתפק בכך - בכל שלב אסביר איך גם אתה באותו רגע תסיק מסקנות - והפעם לעסק שלך ולא של אף אחד אחר.

ובנוסף, בזיהוי השלבים לפתרון, ניגש לשלב הטקטיקה העסקית, ונכיר מקרוב כמה מהשיטות העסקיות המתקדמות ביותר אשר קיימות היום, כולל:

מהם המכפילים העסקיים?  מהם אותם גורמים אשר מסוגלים להכפיל את הפעילות בעסק שלך פי 10 ויותר?

כיצד פועלים בריבוי מימדים בתקשורת שלך עם לקוחות?  איך הדבר מתבטא בכתיבה שיווקית?  איך הדבר מתבטא במעמדי מכירה?

איך מבצעים שיתופי פעולה שיווקיים עוצמתיים?  אשתף בנוסחה המתקדמת שלי לשיתופי פעולה, כזו שהניבה עבורי את השיתופים הפוריים ביותר, עם גישה ללקוחות הטובים ביותר.

איך מקבלים הפניות איכותיות בקצב גבוה וחריג?  אשתף בנוסחה המתקדמת שלי להשגת הפניות, נוסחה שלמדתי מאחד המנטורים האישיים שלי, שמייצרת בממוצע 5 עד 8 הפניות מעולות מכל לקוח.

איך מפעילים את ערוצי השיווק "הרגילים" בדרכים בלתי רגילות?  ואני מדבר על שיווק אינטרנט, על רשימות תפוצה, על הופעות מול קהל, וובינרים, מגוון טכניקות מכירתיות ועוד!

וכמובן - איך מחברים הכל יחדיו, לתוכנית טקטית אמיתית שמביאה את התוצאות המיוחלות!

והמרכיב השלישי שלנו:

דיוק עצום בביצוע!

לאור הבנה מעולה של המטרות ושל התמונה הגדולה והמיוחלת של העסק...

לאור הבנת המרכיבים לפתרון, והסדר הנכון שלהם...

זה הזמן לדייק!

והדרך היא מודל להצלחה.  ולכן אספתי, במהלך השבועות האחרונים, את הדוגמאות הטובות ביותר, מלקוחותי הטובים ביותר - אוסף עצום של דוגמאות מהעולם האמיתי - של עסקים מצליחים ובדיוק איך הם עושים זאת.

ואת הכל אני מגיש לך בשתי צורות:

קודם כל, אני מעלה בעלי עסק מצליחים על הבמה, וממש "מתחקר" אותם על ההצלחה שלהם.  ממש מחלץ מהם איך הם חושבים, איך הם פועלים, איך הם מתמודדים עם קשיים, איך הם מביאים לפריצות דרך, וכמובן - בדיוק מה הם עושים!  זה עתיד להיות אחד הפרקים של "שיתוף בהצלחה" הטובים ביותר שאי פעם קיימתי.

ובנוסף, כל משתתף יקבל ספר עב-כרס עם כל החומרים הרבים של המציגים - כדי שתצא מהכנס עם כל הידע הנדרש, יחד עם מודלים להצלחה, שאותם תוכל להעתיק לעסק שלך, במקום לנסות "להמציא את הגלגל", כפי שכבר אמרתי.

סיכום ביניים:  מה קורה ב-"סופר מאסטרמיינד 2013"?

יומיים מלאים איתי

הכל אודות המטרות המדוייקות ביותר שלך והבעיה מספר 1, אותה נפתור יחד

הכל אודות בניית אסטרטגיה מנצחת, וטקטיקה עסקית מדוייקת

סבבים מהירים של "סופר-מאסטרמיינד" איתי על הבמה, בניתוח בעיות עסקיות בזמן אמת

בעלי עסק מצליחים אשר משתפים את מיטב השיטות העסקיות - כדי שתוכל מיד להעתיק לעסק שלך

ספר עב-כרס עם מיטב המודלים לשימוש עתידי תמידי בעסק שלך

ולמעשה... עוד כמה וכמה הפתעות גדולות שעדיין לא אוכל לספר!

איך נרשמים?  וסוף סוף... כמה זה עולה לך?

למעשה, זה החלק הפשוט ביותר.

גובה ההשקעה בכנס "סופר-מאסטרמיינד 2013" הוא 6 תשלומים של 983 ש"ח בלבד.

זה למעשה מייצג השקעה כוללת של 5,000 ש"ח + מע"מ, אשר מחולקת ל-6 תשלומים שווים.

עכשיו:  אין לי מושג אם לדעתך זהו תשלום גבוה או לא, אבל אני רוצה לעזור לך בהבנת המשמעות של גובה ההשקעה.

כי למעשה, אני לא מבקש ממך אפילו להשקיע 983 ש"ח.

מה זאת אומרת?

אסביר:  כל מה שאני מבקש הוא לבדוק אותי מקרוב.  להגיע ליום שלם, ובסופו להחליט האם הגעת למקום הנכון.  ואם תחשוב שלא, אפילו אותו תשלום ראשון של 983 ש"ח יוחזר לך במלואו!

אבל רגע.

איך תדע שהגעת למקום הנכון?

פשוט מאד:  אנחנו עוברים תהליך ביחד, ובסופו של דבר - שאל את עצמך - האם בקלות אגדיל את ההכנסה החודשית שלי בעסק ב-983 ש"ח לפחות?

אני אהיה לרגע יומרני:  מי שיפעל בשיטות שאתן בכנס הקרוב, חייב להכניס (למעשה להרוויח) מינימום של 983 ש"ח כל חודש מהגידול בעסק שלו.  למעשה הרבה הרבה (הרבה) יותר מכך.  בעסקים מאד בסיסיים שליוויתי, נוצר גידול של אלפי שקלים כל חודש, ובאחרים של הרבה יותר מזה.

תן לעצמך את ההזדמנות להחליט החלטה מדוייקת:  האם עם הידע העצום שתקבל, גם אתה יכול להגדיל את העסק בסך הכל ב-983 ש"ח בחודש?

אם כן, אסור לך להחמיץ את נקודת המפנה הגדולה הזו, שממתינה לך ב-9-10 באוקטובר!

כל העלות הראשונית שלך היא אותו תשלום ראשון, כי כל השאר כבר "יורד" אחרי הכנס אפילו!  וזה קורה רק אחרי שאתה בטוח לגמרי באיכות הידע שתקבל ממני ומהמשתתפים.

והנה שאלה שאולי לא שאלת:

האם אפשר לשלם פחות?

התשובה היא למעשה כן.

אני מאפשר, לכל מי שנרשם בתשלום מלא, לרשום עוד שני אורחים - כל אחד ב-6 תשלומים של 197 ש"ח בלבד.

הנה עזרה עם החישוב - מדובר ב-1,000 ש"ח + מע"מ לכל אורח.

כלומר:  הזמן אורח אחד:  שלם 3,000 ש"ח לכרטיס (חסוך 2,000 ש"ח על כל כרטיס!).  הזמן שני אורחים - שלם 2,333 ש"ח לכרטיס (חסוך 2,667 ש"ח על כל כרטיס!) - והכל ב-6 תשלומים ללא ריבית.

והכל תחת אותה אחריות מלאה - רק עם שינוי אחד:  אם תחליט לעזוב אבל אורחיך יישארו - על האורחים שיישארו תחוייב בתשלום המלא.  זה רק הוגן לדעתי.

הצעד הבא:  התחל כאן

ובכן, אם הכל ברור - הצעד הבא הוא פשוט לשריין מקומך בכנס.

רק לתזכורת:

  • התאריכים:  9-10 באוקטובר, 2013

  • השעות:  08:30 עד 18:00 בכל אחד מהימים

  • המקום:  בית ציוני אמריקה, תל-אביב

  • אוכל, כיבוד וכו':  אנו ניתן כיבוד קל.  התשלום לכנס אינו כולל ארוחת צהריים, וניתן זמן מספיק להנות ממגוון גדול מאד של מקומות לאוכל אשר נמצאים בשפע בסביבת הכנס.

  • התשלום:  6 תשלומים של 983 ש"ח.  ואם תביא אורח או שניים:  6 תשלומים של 197 ש"ח נוספים לכל אורח.

  • אחריות:  בלה איתי יום שלם.  החלט בסוף היום הראשון אם הכנס בשבילך.  ואם לא - כספך חזרה, עד השקל האחרון.

הכל מובן?  מעולה - מלא את פרטיך כאן לגישה מיידית לעמוד התשלום המאובטח:

מלא פרטיך כאן, ותועבר מיידית לעמוד התשלום המאובטח.

שים לב:  הזמנת אורחים אפשרית רק לאחר רכישה של כרטיס אחד ראשון בתעריף המלא:

דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון סלולארי *
מה הכי חשוב לך להפיק בכנס? *
מספר תווים נותרים: 255

שאלות?  בקשות?  הבהרות?

אפשר לכתוב לנו כאן למטה - בתגובות, ונשמח לענות לכל שאלה.

אפשר גם כמובן לכתוב לנו אל:  info@hardoof.co.il, ונעמוד בקשר לגבי כל נושא שהוא.

בהצלחה!

ממתין לראות אותך איתי בסופר-מאסטרמיינד 2013!

אמיר הרדוף

נוצר באמצעות מערכתרב דף מבית רב מסר

.